Lösenord

fredag, september 25, 2015

Godmorgon, Redoy är här och vi ska fika!

Nu sitter jag här vid köksbordet och skriver, i takt till min tickande kökklocka och Redoy mumlande i telefon i vardagsrummet.

Jag har kommit lite efter på bloggningsfronten - allting rullar på med skola, arbete, förälskelsepirr och vardag och just nu är jag helt uppe i den kommande Paris-yran (bara två veckor!) och även det faktum att Redoy är här på besök.

Nu genast ska vi smyga ut och frukostfika på café, och det kommer bli början på en lugn och kravlös helg. Redoy har haft lite kärleksbryderier på sista tiden, och jag försöker finnas här som stöd nu när jag vet att han är lite lågmäld. Så vi har som mest ingenting viktigt planerat - att hänga, umgås, prata och att göra precis det som han behöver just nu.




Så nu studsar vi iväg till caféet här på hörnet och ska avnjuta lite vardagslyx. Om jag känner mig själv rätt får ni ta del av en liten frukostrecension efteråt...

1 kommentar :

  1. När du teas:ar så om en recension så måste det ju faktiskt bli av sen ;-) Viel Spaß!

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)