Lösenord

lördag, september 19, 2015

Den här vägen, dumhuvud.




3 kommentarer :

  1. Åh, känner precis så! Klockren bild.

    SvaraRadera
  2. Emelie du är 23 år! Det jag har förstått de gånger vi har träffats är att du redan har gjort väldigt mycket vuxna val. Du är mer än halvvägs genom din utbildning. Du har jobbat sen du var tonåring. Det är okej att ta det lugnt och välja nonsens ibland!! Man behöver inte göra vuxna ansvarsfulla val jämt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Maria: Haha, åh, vad du får mig att le. Tack för det peppigt uppfriskande örfilsuppvaknandet - visst har jag rätt att vara lite virrig och larvlig ibland. Det har väl alla? Stor kram på dig, min vän!

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)