Lösenord

söndag, november 23, 2014

Söndagsbekant disneybrunch-tradition

En vanlig söndag så vaknade jag upp, och började förbereda för dagens höjdpunkt. Min och Linas disney-brunch! Ute var det fortfarande lagom varmt, och jag traskade på lätta ben för att inhandla färskt bröd och nygräddade, halvdegiga/halvfluffiga (den bästa sorten) croissanter.




Sedan hann jag till och med duka och fixa iordning så fint, innan mitt sällskap ankom.




Och inte är det brunch utan det viktigaste: Disney! Detta gång valde jag Askkungen, och vi låg/satt och såg på den, pratade och löste halvt lite korsord innan det var dags att ta oss ur min studio.




Sedan hade vi ett bråk och skiljdes åt arga som bin. Det var däremot inte så kul. Men det gick som tur var över sedan. Som det brukar göra. 


2 kommentarer :

  1. Vilket dramatiskt slut på denna mysstund! Hoppas historien slutar lyckligt som den brukar göra i disneys sagor!

    SvaraRadera
  2. Era disneybrunchar verkar så himlans mysiga, ååh. :') Och hoppas allt är toppnotch nu igen :*

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)