Lösenord

fredag, september 12, 2014

Appropå franska balkonger

... Och på tal om franska balkonger...

Det är inte enbart i sin egenhet som balkongerna är rysligt vackra. Det är snarare så att de förstärks, blir ännu mäktigare när de byggs upp av en majestätisk, fransk fasad. Och jag, jag älskar givetvis alla...

... Till exempel dessa raka, rena linjer och tydliga kanter.






Till dess med mer personliga rundade och mjuka drag...






... Till dessa där detaljerna knappt syns, för de är täckta av vackra blomster och växtligheter.





  
 Jag älskar dem. Jag älskar dem allihop. Oh là là, så vackert Paris är.



2 kommentarer :

  1. Det är det verkligen! Undrar om du som „utomböling“ uppskattar balkongerna, eller egentligen arkitekturen över lag, mer än de som är uppväxta pa plats?

    Hur tycker du att det gar med franskan? Känner du dig fortfarande lite handikappad eller flyter det pa bättre? Som pa hamburgedaten t.ex. ? speaking of; har ni hört sav ngt mer sen? Ska ni ses igen? Vad har du annars inplanerat nu till helgen?

    SvaraRadera
  2. Alltså åååh det är så vackert <3

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)