Lösenord

torsdag, augusti 28, 2014

Sjuklingen som slukade hela Eiffeltornet

Just nu ligger jag hemma och är sjuk.  Halsen ömmar och kliar, näsan snuvar och huvudet är tungt. Lyckligt nog lyckades det överkomma mig i precis rätt tid - när Redoy åkt, och jag fortfarande har en vecka till dess att jag börjar jobba med pojkarna igen. Plus att det har regnat dessa dagar jag varit sjuk. Därför har jag ändå  inte kunnat gå ut på mina älskade långpromenader, och alltså tvingats ligga hemma och vila (gud vet vad han gör, alltså?).






Dessutom är det inte alltför farligt att ligga hemma och mysa. Precis innan familjen åkte på semester, så fick en jättecharmig liten gåva av min värdmor. Ett Eiffeltorn i choklad.




Chocolat et thé.
 Det kan nog bli en höjdarkväll, trots allt.


2 kommentarer :

  1. Gute besserung!
    O vilken tur i oturen att du blev sjuk först efter besöket! Jag ska till Dr idag (... rätt säker pa urinvägsinfektion) sa jag inte blir sängliggande nu till helgen da jag väntar besök.

    Var har pojkarna huserat medan du varit ledig?
    Ater igen, krya pa dig =)

    SvaraRadera
  2. Omg, jag vill också ha choklad-eiffeltorn :(( var den god? Och ändå "tur i oturen" att du blev sjuk när vädret och så var taskigt ändå..

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)