Lösenord

torsdag, juni 26, 2014

Mina sista middagar i Sverige


Eftersom avresedatum är - hör och häpna! - idag...

Så har jag verkligen slagit på stort vad gäller mina sista middagar. Faktum är att två av tre har varit på min favoritrestaurang - indiskt, där jag ätit middag med både far, syster och så med systers vän. Jag har även blivit bjuden på grillad kyckling med färskpotatis och parmesan, och så har jag även bjudit mig själv på både en, två och tre burkar... glass.





Till historien gör att gårdagens härliga indiska middag (bild längst ned till vänster) var.. gratis!
Restaurangpersonalen bjöd, eftersom de visste att jag flyttar iväg dag. Jag blev glad så jag sprudlade!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)