Lösenord

torsdag, juni 26, 2014

Au revoir La Suède!


Alla era lyckönskningar gör det alldeles varmt i magen på mig - tack!
Nu pirrar det i mig så pass att jag skakar. Jag har fått nervösa skrattattacker, gråtattacker och mini-panik-attacker (mest lyckliga!). Mest uppriven var jag när jag insåg att min resväska vägde för mycket för planet, och att varje kilo övervikt (i talande stund sju) kostar hundra kronor extra.

Trots det tycker jag mig inte ha packat någonting. Helt vansinne.






Planet går vid middagstid ikväll, och till dess ska jag krama sönder Redoy innan han skjutsar mig till flygplatsen. Därefter ska jag äntligen få möta upp med min värdfamilj och deras (nutida? tidigare?) au pair Viktoria. Åh, vad jag längtar!


Åh, nu bär det av!


2 kommentarer :

  1. Åh, hoppas du hinner blogga mycket!!!!!

    SvaraRadera
  2. Såå spännande alltså! O såå pirrigt! O såå kul =)

    SV: Men tokmaja, det är klart jag vet vem Richard Olsson är! Vem Vet Mest är ju ett av mina favvo-program ;-)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)