Lösenord

torsdag, april 03, 2014

Om jag fick knåpa ihop min drömman...


Jag har en rätt distinkt smak, och jag vet vad jag gillar hos killar.
Speciellt så har jag en rätt klar uppfattning om vilken klädstil jag dras till, och det är verkligen den här gamla "gubb-stilen".
Jag älskar det propra, det lite brittisk-inspirerade, det sofistikerade...



   


Nu snackar vi hard-core med hängslen, flugor, gamla västar, stilrena läderbandsklockor och gärna en hatt på det.
Rutigt och randigt och varför inte tweed? Jag säger varken nej om han därtill brukar både käpp och pipa...
Mannen ska vara tagen som ur en Oliver Twist-filmatisering, eller kanske Sherlock Holmes...

...

Eller så kanske jag bara ska göra det lätt för mig, och ta Robert Downey Jr under en av hans inspelningar.






Aaaaah... (drömsk suck)...



5 kommentarer :

  1. Alltså jag är så långt ifrån modeorakel man kan komma, eller nästan iaf, totalt ointresserad... Herrkläder däremot, det går jag igång på =) Ditt herrmode faller mig bra i smaken =)

    SvaraRadera
  2. åh ,vad kul, skulle jag gärna också gå, men betygen är inte tillräckliga, jag går hos en privatutbildare, där jag betalt utbildningen, man blir endast diplomerad kpt /samtalsterapeut, sedan får jag läsa till psykoterapi steg 1 för att lättare få jobb, men jag får en inblick i det i alla fall och kan jobba med det vid sidan av annat :)

    SvaraRadera
  3. Jaa det var så himla gott, du måste testa :) Haha vi hittade varandra genom Svenskar i Paris gruppen på fb :) lite tråkigt egentligen att träffa svenska killar för man borde väl träffa mer franska men det är så svårt..
    Angående domänen så kan man köpa en egen men min portal betalar min :)

    SvaraRadera
  4. Alltså GANTklockor. Mmmmm <3 och Robert downey jr <3<3

    SvaraRadera
  5. Stiligt! Jag tycker också om välklädda killar, men också slarvpellar... Lite allt möjligt tror jag^^

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)