Lösenord

måndag, februari 10, 2014

Söker du dejt på Alla Hjärtans?


Som ni alla vet så nalkas Alla -ans Dag med stormsteg...
Många av er har säkert någon att gosa med, men jag slår mig i backen på att fler av er där ute önskar er en liten dejt.

Och vet ni vad? Just nu efterlyser min syster Nathalie en dejt. 

Flicka eller pojke kvittar - det viktigaste är att du har lite charm som du gärna delar med dig av på Alla -ans.  




Så bor du i eller närheten av Stockholm och har lust att hitta på något kul med denna kalaspingla (nej, hon sade inte åt mig att skriva så...) så skicka en kommentar med lite information om dig och hur hon kan kontakta dig.

(Kommentarerna publiceras inte och granskas av mig i första hand).



För inte ska ni väl sitta ensamma på Alla -ans, när ni kan få komma ut och träffa en ny flicka?




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)