Lösenord

söndag, februari 16, 2014

Minisemester till Mariefred


Här i veckan visade det sig att jag hade två dagar ledigt, och bestämde mig direkt för att hoppa på tåget mot Mariefred. Det var min syster och jag som åkte, för att få en minisemester från all plugg och allt arbete.




Den lilla timmarstugan mitt i skogen kunde inte vara mysigare.




Där kramades vi en massor!




Med farmor, som är så fin. (vi älskar dig farmor)




De har även två luspudlar, och en finsk lapphund som de passade just under vår visit.




Sedan så åt vi god mat...




... satt framför brasan...




.. och pusslade en massa.





Detta tillsammans med choklad, korsord, filmer, gosiga raggsockor och en välbehövlig kravlöshet utgjorde en riktigt mysig minisemester. Precis vad jag behövde.



1 kommentar :

  1. Sååå myys! Önskar så att min mormor fanns närmare mig!

    SV: Okej, hmm, då håller jag mig nog till mitt säkra gamla coocie dough kort även fortsättningsvis ;-) Det var fruktsallad med vaniljyogurt jag hade till mina små plättar =)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)