Lösenord

lördag, december 28, 2013

Donut u wish ur sister was nice like mine


Häromdagen när jag och min syster var ute och röjde på stan, så fick vi syn på ett Donut-stånd.
Nattis grep genast tag i mig och drog mig dit (som att inte doften gjorde det redan) och vi ställde oss för att beundra de nygräddade och lyxtoppade munkarna.




Det fanns smaker med frukter såsom banan och äpple, men även karamell, toffee, strössel, hasselnöt, kokos, vit choklad, mjölkchoklad, olika chokladkombinationer med chokladspån, sockermunkar, persika.. Nä, nu kommer jag inte ihåg fler...




Nathalie stod och pillade sig i ögat och tänkte. Hon gör det ibland när hon tänker. Ögon-pillar. Smart grej.




Hur som helst så köpte hon ett helt lass med olika munkar, och utan vidare så hade jag en i näven!
Nomnomnom...




Ovan skådar ni en friterad gudomlighet doppad i mjölkchoklad och toppad med vita chokladspån.
Säg mig inte att ni inte är sugna?

Min syster kan, hon.




1 kommentar :

  1. Klart vi blir sugna =) Vad mysigt ni ser ut att ha haft, systra din o du =)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)