Lösenord

måndag, mars 04, 2013

Veckans kalendersida









5 kommentarer :

  1. Kan inte se bilden! Nu har jag ingen aning om dina veckoplaner. Haha.

    Jaaa, det var verkligen ett supermysigt lov och mitt sista! Gudars.
    Hmm okej en mening: Att få vakna upp bredvid han jag älskar, med solstrålar dansandes på våra tecken och vetskapen om en helt ledig dag.
    Lång mening...hehe. Men jag klarade det!

    Vad ser du fram emot mest med just denna vecka? En mening! (Backlash-utmaning, tehe)

    PARIS! Längtar ihjäl mig alltså. Nu kan vi längta tillsammans, åt oss själva och varandra :3 Hur länge ska ni vara där förresten?

    SvaraRadera
  2. Åh, låter som en rolig vecka du har planerat! En del blått också, ser jag, vad mysigt! Spännande att se vad söndagens "sex hos mig"-middag blir för något, hoho. Och gratulerar i förskott till 10 månader! Ska ni fira på något speciellt sätt? Mys!

    sv: Eller hur! Verkligen som gjort för mig. Det är så himla bra att det finns massa sådant här, fanns Kindercupcake också som jag såklart var tvungen att smaka. Tyvärr var de lite av en besvikelse, bakverken, då de innehöll för lite Oreos/Kinderchoklad. Ska fixa en bättre kaka själv! Mwhihi.
    Och kakan var precis som du beskriver den, lite seg inuti. Helt fantastiskt god.

    Haha, sötnos. Ska ta med mig en liten del av Frankrike sedan när du kommer så du får uppleva det du, likaså! Kanske lite franskt godis kan kittla fröken Blads smaklökar?

    Haha, har jag inget minne av. Jag måste varit trött ;)

    Maintenant je partirai pour Lyon! À bientôt, ma chérie!

    SvaraRadera
  3. Härligt att ni hade det fint i Mariefred och jag ser att det verkar som att ni firar tio månader imorgon? Hoppas det blir en riktigt fin dag för er båda!
    Sv: Visst är de fantastiska? Vi såg det här på Lorensbergsteatern i Göteborg. De kommer även att köra den i Stockholm, tror den börjar gå i september detta året! :) så det är ju absolut något jag rekommenderar dig att ta med Martin på! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Dör kom den! :D

    SvaraRadera
  5. Så himla fint med 10-månadersdag! Grattis grattis grattis!

    Och tack för din fina kommentar om mina frukostbilder :D I morse blev det ingen, åt den fulaste ostmackan i hela mitt liv, men vad gör väl det när osten är god och brödet är gott? ;)

    SvaraRadera

Tack, nu gör du mig glad!

(Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du ha svar, så skriv gärna emailadress här!)